Afdrukken

Ruilen & retouren

Retourneren:

Uiteraard is kopen via internet net iets anders dan in de winkel. In de winkel kun je het product zien en vaak ook aanraken. Je ziet de werkelijke kleur en de werkelijke grootte en je voelt de stof en je weet of het kledingstuk goed zit en past.Het kan zijn dat een product dat je via onze webshop bestelt, niet naar wens is. Dan heb je de mogelijkheid om deze te ruilen of terug te sturen inclusief behandeling, verpakking en frankering. 

 

Retourneren als je hebt betaald met PayPal

Shop zorgeloos online dankzij onze 30 dagen
Retourkosten Vergoeding.

Als je niet tevreden bent over een online aankoop, kun je bij PayPal een verzoek indienen tot terugbetaling van de retourkosten. Kijk hier voor de exacte voorwaarden van deze service

 

Klik op de afbeelding voor meer informatie en activeren.

 

                                          paypal

 

30 dagen bedenktermijn POSTNL

Na ontvangst van je pakket heb je 30 dagen bedenktermijn. Indien je niet tevreden bent over een product, kun je deze binnen 30 dagen met je pakbon retour naar ons terug sturen. Stuur van te voren even een berichtje per mail of appje via het nummer 06-15572489. Bellen mag natuurlijk ook altijd. 

Onder de volgende voorwaarden is het mogelijk jouw aankoop binnen 30 dagen terug te sturen:

  1. Het artikel mag alleen retour, indien het artikel nog in dezelfde staat is als dat je het kreeg. Dus niet gedragen (passen mag natuurlijk wel) en niet gewassen.
  2. Het label/kaartje moet er nog netjes aanzitten.
  3. Je dient het artikel op eigen kosten terug te sturen. Je kan via de track & trace link in PostNL een goedkopere  pakketzegel printen. Zie werkwijze PostNL hieronder.

Als je de gehele overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief de eerst betaalde leveringskosten terug. Met uitzondering van eventuele extra  kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering.

Indien je het gehele pakket terug stuurt heb je recht op terug gave van de eerste bezorgkosten

Werkwijze pakketzegel via PostNL

Als je hier gebruik van wilt maken dien je in te loggen bij PostNL. Gebruik hiervoor de track & trace code uit de mail die wij je gestuurd hebben bij je eerste bestelling.

Zodra je via je track & trace code link op de knop retourneren hebt geklikt heb je de keuze uit pakketzegels van €3.50 of €6.50 afhankelijke van de grootte van het pakket. Na betaling print je de pakketzegel uit en brengt het pakket naar een postnl punt.

Het pakket dient bezorgt te worden op de Lijsterbeslaan 38, 5248 BB Rosmalen en de bevestigings track & trace mail kan gestuurd worden naar info@jubey.nl

Wanneer je zelf het pakket frankeert let dan op dat het voldoende wordt gefrankeerd. Ongefrankeerde artikelen nemen wij niet in ontvangst en zullen bij jouw retour komen.

Geld terug

Zodra het pakket bij ons retour is, boeken wij binnen 7 dagen het bedrag terug.

Mocht jouw retourzending zoek raken bij het bedrijf dat voor jou de zending regelt, dan kun je hier bij ons geen aanspraak op maken.